Partaj!

Då har man inte skrivit nå sen i fredags då så ska väl rabbel upp lite här då ;P

Ifredags kväll for man ut och börnade på med grannen skoj skoj =D Jäklar vad han har gjort bilen snygg! Så det kändes gött att sitta denna haha!. Dunka musikan xD.
Var tänkt att jag skulle sova tidigt denna natt för jag var sjukt trött men då fick man ett oväntat besök på natten istället men det gör inget det blev jag bara väldigt glad över ;D.

Vaknade 9 dagen efter typiskt ^^. Drog ner och tränade vid 12 tiden sedan drog man på boa och fixade ölet till kvällen!.
Fest blev det igår kväll här hemma och det var satans så kul =D=D. Började vid 5 med Tacos som vi åt alla vi tjejer tillsammans sedan inväntade vi folket! Måste erkänna att jag var inte alls på nå party humör denna helg men det ordnade upp sig som alltid senare på kvällen ;). Var ju som sagt en del folk här tillslut till och med lill brorsan kom förbi haha. När alla började bli lite på gasen gick vi ut och körde kubb blondinerna mot brunetterna och så klart vann vi brunetter ;). Senare på natten blev det lite brännboll haha gick ju inte så jätte bra men ;P. Jag och Emma hade våran egna lilla fest inne i mitt rum där ett tag körde öl spelet som vi allt gör gjorde vi och då kom vi på dansen haha så jävla snygg den ska vi lätt köra på krogen sen xD.
Det såg ju riktigt illa ut här ett tag inatt haha nån pöjk vad han nu hette hjälpte mig att städa och diska så det var snällt gjort!. Festen höll igång till runt 4 inatt sen var jag helt slut på och gick och la mig och skickade ut resten :P. Grymt kul kväll blev det!

Idag vaknade man vid 1 tiden skönt att sova....sen var det bara till att törke golvet och diska och allt va det var som var kvar. DRYGT!. Annars idag har jag inte gjort så mycket mera. För en gångs skull var jag inte bakis iaf och det är väldigt sällan det händer att jag inte blir det dagen efter :P.

Imorgon vete faen vad man ska hitta på känns ovanligt att man inte ska upp då man har klivit upp halv 6 varje vardag sen i feb så jaaa....! Lär väl vända på dygnet det första jag gör ^^. Carro ville jag skulle med till Umeå men vete fan om jag pallar....ser väl!.

Bilder kommer senare =D


Denna låt kördes flitigt inatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0