Det var fest :)

Igår var det fest :). Blev bara förkaka hemma hos mig eftersom att det var så många som bangade ur suck. Men det var kul ändå :D. Blev inge kubb spelades heller får bli nästa helg det istället!. Börja dricka vid 5 tiden sedan vid 9 tiden drog vi ner på en fest hos Johan nere i stan och där var det mycket folk och trevligt som bara den :):) Lyckat!. Sedan vid 11 tiden skulle dom dra till Harrys och vi kom inte in bbuuhuuu :P. Så då drog vi till Framnäs istället och var där ett tag fullt med folk men kul =D=D. Runt 1 tiden hamnade jag ute på gatan hahaha ooopppss tappade bort Jessica och Zandra tror ja? haha. Men men träffade på annat folk så det var ju lugnt =). Har ingen aning om när jag kom hem men ah säkert skit bra det dära xD. Träffade på Matte och dom igår fick iaf ett nödvändigt samtal igen och för en gångs skull kändes det vettigt ursäkta men ah :). Men jag tänker inte förvänta mig allt för mycket denna gång heller vill inte bli sviken igen så ja man märker väl som sagt.  Kung kväll vare iaf =D

Idag har jag inte gjort ett jävla skit! Legat bakis hela långa dagen tro inte jag sov mycket inatt har ingen aning om hur länge eller jaa haha. Har iaf vare skit trötter hela dagen så somnade runt 2 tiden idag igen och sov till typ 9 ikväll :O. Förnst då jag började få bort baksmällan man hade^^. Så nu är man pigg då och ska snart upp och jobba om 6 timmar kkkuuullll^^. Ska försöka sova nu snart igen ändå =)

:)

:)

:)

:)

:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0