O´Learys :)

Ja i fredags blev det utgång som sagt!. För ferra hos Emma med trevligt folk sedan drog vi vidare ner till Olles!. Haha jag och Jessica fick ligga i baklucka i bilen annars skulle inte alla få plats. Ja denna låg vi fulla och glada och garva men bra gick det ju iaf xD. Väl nere var det bara till att ställa sig i kön var rätt mycket folk där!. Där inne träffade vi på Linn och Elin så det var jävligt kul har ju inte träffat Linn på över 1 år så det var nicenice =D. Så det första man gör är att köper sig en öl och vad gör man joo hinner gå 3 meter och tappar ner skiten i golvet haha lyckat!. Men men bara till att köpa sig en ny =P. Dans blev det som alltid och det var riktigt kul där som det alltid brukar vara =).
Runt 2 tiden tro ja? drog vi hem till Martin på efter fest Linn,Elin och alla vi var med som vi lärt känna på krogen följde med och så klart grannen också haha!. Kom dit och där vare massa annat folk också. Minns inte så mycket av efter festen förutom att det var jäla kul och både jag och Jessica deckade av där så vi blev kvar över natten. Tydligen hade jag somnade på hans soffa haha lyckat! ;).
Vaknade upp och visste knappt vart jag var men ah tur jag hade Jessie kvar där :P. Bakis om något så gick och la mig i hans säng och sov där ett tag sen var man full med energy igen!. Vi tog bussen hem vid 3 tiden och då vare bara till att sätta oss i bilen och drog ner på Max och köpte hem bakis mat mumms!. Sen drog Jessica hem och jag hade så jäla tråkigt hemma så sov typ hela dagen och var vaken någon timma sen somnade man i soffan igen orkade inte gå till min säng haha kan ju inte påstå att det var så bekvämt men men.

Så idag har det väl inte hänt så mycket lär inte hända så mycket heller det är ju söndag så...slappar dagen!. Har städat lite morsan är på väg hem nu så. Nu är det väl i princip bestämt att jag drar till Stockholm på onsdag iaf ska bli riktigt kul =). Älskar att vara där och ska bli kul att hälsa på Jonas och Lasse igen var ett tag sedan nu!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0