Lidl!

Idag klev man upp halv 8 ursh så trött jag var. Somnade runt 4 inatt efter att ha legat och hostat i 1000 år!. Upp kom jag tillslut iaf och då bar det av ner till stan för att lyssna på nå folk i arken på Lidl. Dom söker personal dit och shit så mycket folk det var. Enda jag tänkte då jag gick ner till stan var herregud tänk om det är bara jag där? fan va pinsamt!. Men då man kom in i aulan var det fullt överallt ca 100 pers gash hur många är arbetslös här i Övik egentligen? ja det skulle vara kul att veta^^. Iaf så tog det knappt 1 timme inte mer. Under den tiden fick man stå hela tiden och hoppas på att jag inte skulle få nå host anfall eller nåt men det klarade jag mig utan faktiskt men därimot började jag kall svettas som fan och andades jätte konstigt och det bara flimrade för ögonen så jag fick lov att bara sätta mig ner på golvet innan jag skulle tuppa av ursh hatar när det blir så dära. Men det gick ju bra iaf....

Då det var klart skulle dom prata med en ca 2-3 minuter var och man skulle lämna Cv. Ja hur det gick för mig det vete tusan haha gud jag var inte beredd på sånna frågor han ställde typ ah nu ska du sälja dig in hos mig, vad har du för posetiva egenskaper m.m jag typ ööhh jadu haha!. Nåt svar fick jag fram iaf va det var har jag glömt eller snarare förträngt^^. Om dom inte har ringt till en innan fredag kväll har man inte fått jobbet iaf!. Har en känsla av att jag inte komma få det så ska inte hoppas på något alls^^.

Efter stan tog jag bussen hem träffade en av våra grannar som också åkte med bussen och då vi skulle in i våran port dörr haha så gick den först inte att öppna kul var man typ utlåst men tillslut gick det iaf tur det :P.
Var tänkt att jag skulle sova en stund till då jag var hemma men det blev icke av. Istället har jag sutte och snackat med Jonas hela långa dagen och kvällen xD.


Imorgon kommer Jessica hit iaf och vi ska dra på hockey det blir kul MODO - Timrå !!! Vinn nu för h*****e!!!!

Inte har jag kunna träna nåt denna vecka än och jag är lessssss jag vill träna nu då jag hade komme igång så bra ! SUCK!. Men på fredag då ska jag göra ett försöka iaf!

Nej nu ska jag se på ett avsnitt av Queer as folk verkar vara en jäkla bra serie som Jonas skickade idag gud ett paradis om något!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0