Ikväll blir det bio :D

Då var man hemme igen! Eller har vare hemma ett tag!. På StepIn gick det bara finemang =). Emily visade mig hur vissa saker fungerar och gjorde ett träningschema åt mig eller vad man ska kalla det jag får ju träna när jag vill men vad jag ska göra då jag är där och träna :). 6 olika saker ska jag göra så det visade hon mig idag som är då att träna armar,ben och magen xD. och detta ska jag då köra 3 gånger 12 varje gång så det blir nog nice :). Efter 2 veckor med andra ord 2 feb ska vi ses igen och jag ska säga hur allt har gått osv ;).

Efter StepIn for jag och köpte brun utan sol som jag har fastnat för som tusan! Billigt var det idag också fick köpa 2 för 22 kroner inte dåligt ;). Sedan mötte jag Emma utanför City sol och vi la oss och stekte ett tag sedan bar det av hemåt!. Jag han gå halvvägs så kommer grannen tutandes med rö volvon hahah! Fick skjuts halva vägen hem iaf snällt värre^^.

För en liten stund sedan ringde dom från arbetsförmedlingen och babblade på suck jag är bara less tänker jag säga om det dära samtalet^^.haha!

Ikväll väntas det bio iaf med Emma :) Ska bli riktigt kul har inte varit på bio sen i sommras tror jag? :O och det är ju som ett tag sedan!. Vi ska iaf se på Australia har hört att den ska vara jäkligt bra =D. Skulle ju först se på Changeling men det blir denna istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0