I can not get....

Sick now!!!!! Nej jag får inte det!! Orkar inte!.

Hur som helst klev jag upp vid 8 idag efter att ha drömt en jävla konstig dröm som Jonas var med i att han körde bil med fötterna och knäna och jag satt i baksätet och skrek som fan på han ah nåt sånt hahaha.
For till Bjästa runt 11 tiden!. Det var trevligt :). Satt och snackade konstant i 3 timmar det behövdes fanns en del att ta igen och att prata om om man säger så!. Ovanligt,konstigt och framför allt jobbigt kändes det att vara tillbaka där på typ 1 år nu? eller va det nu är! Men kul var det iaf =). Fick dessutom en sen julklapp som var ett halsband av äkta silver göööörrr snyggt I love it =D=D. Tack så mycket! :). Fick också tillbaka mina vinterhandskar som har vare kvar där så det var ju bra det också. Hoppas man kan ses snart igen och då inte efter 1 år haha!.

Efter Bjästa turen for jag till stan då. Mötte Jessica vi tog en fika på Blåbär =). Sedan kollade vi efter träningskläder till henne. Hon ska börja sin gratis vecka på StepIn på tisdag skojsan :). Sen blev vi less och drog hem till mig istället satt och surre lite sen for hon vidare efter ett tag!.

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har haft ont i halsen hela dagen och imorse då jag vaknade märkte jag att min överläpp hade svullnat som fan!! Första jag tänkte på vaaa fan inte idag av alla jävlar dagar så just idag typiskt!. Har fortfarande ont i läpparna nu men det känns lite bättre. Jag vill inte bli sjuk nu suck.....kommer säker bli förkyld och då jag väl bli det då är det inte lite heller! Snorar får en jävla hosta och tappar helt rösten så äre jämt inte så kul ne!. Men men vad gör man.....jo hoppas på det bästa helt enkelt!


Imorgon ska jag försöka kliva upp tidigt. Ska förmodligen träna runt 11 =). Börja med schema saken jag fick lika bra det!. Så det blir att dra bena på bandet ett tag haha sen styrketräning nicenice :).
Mot kvällen får vi se om jag mår bra så blir det kanske att jag,Emma och Zandra tar oss en sväng till Olles det är ju som sagt lill-lördag imorgon så =).

Ne nu ska jag ta och dra igen och se på Wallander afrikanen sedan sova :)

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0