Då var det helg igen då!

Klev upp vid 9 idag faktiskt!. Drog ner till stan runt halv 11 tiden och träffade Carro :). Drog på StepIn och hon gick på möte och jag började träna tills hon var klar sedan tränade vi tsm!. Nu har iaf Carro också blivit medlem där så det var bra =). Vi tränade rätt länge idag från 11 till halv 2 ^^. Det blev bandet ett tag sedan styrketräning enligt schema saken och sedan lite spinning nicenice! Sedan drog vi till arbetsförmedlingen jag fixade nå papper och Jessica kom förbi också :). Tog oss en fika på Blåbär ( standard ställe! ). Satt där och sörre ett tag!. Sen gick vi runt på stan och Carro tog sen bussen hem vid 5 tiden och Jessica for hem också och jag med :P. Fyfan har släpat på väskan hela dagen lagomt kul sådär :P.

haha just herregud då vi var på arbetsförmedlingen kom en av alkolisterna in dit!. Skulle " söka " jobb haha lycka till!.
Iaf så sitter han på stolen brevid där man står och pratar med en som jobbar där och det var en ja kvinna i runt 40 års åldern som stog där och skulle ha hjälp med nåt och va fan häver alko ur sig joooo

- Va fan far till Stockholm och börja jobba som hora det komma du tjäna bra på!!!


Herrejävlar va folk blev tysta och bara glodde på han!.

En stund efter ställde han sig upp bara och skrek till en som jobbar där

- Men ni pratar ju fan bara säg sanningen istället din jävla idiot!.

Sen kom poliserna och tog han därifrån tur det^^.


Ikväll ska jag nog bara vara hemma ta det lugnt se på Lets Dance så klart^^.
Imorgon blir det ingen träning för min del iaf!. Men fest blir det ojjjaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0