Då var allt packat och klart!

Så då har man nyss packat ner alla kläder och grejs man ska ha med sig!. Eller ja skulle inte bli förvånad om jag har glömt nåt^^. Klev upp vid 11 idag inte hunne gjort så mycket än for ner till stan en snabbis och fixade en sak sedan hem och har nyss packat är väl i princip allt jag hunne än så länge^^.

Sitter och väntar på att morsan ska komma hem så vi kan fara iväg till Sollefteå =).

Känns så otroligt skönt att fara iväg och göra någonting! Och imorgon bär det av ner till Uppsala wwiiiee sedan blir det en massa shoppppiinnngg så klart ;). Fick föresten ett papper hem idag om att jag har fått ca 3000 kr på kontot jävla bra tajming så här ska köpas kläder och skor!!!. Jag hoppas dom har snygga stövlar där nere för här hittar jag inte sånna jag vill ha! Så hoppas på det iaf sen får man väl se vad man kommer hem med =)

Vet inte om vi kommer ha med oss någon dator dit ner men det tror jag väl annars får ni hade så bra så ser vi väl då jag skriver nästa gång =)

MOT UPPLAND!!!


:)

;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0