Inflyttningsfesten!

Igår var man på inflyttningsfesten i Husum då. Kom dit vid 8 tiden. Rätt mycket folk var det. Men kvällen blev väl jaa vad ska man säga inte så kul om jag får säga så. Början var väl rätt okej då vi flummade på och tog kort och grejer men sen då Jessica och Elisabeth for hem dog man av helt. Men dom andra verkade ju ha kul iaf och det var ju bra det :).
Folk däckade av var och varannan kvart typ....och släpades hit och dit. Kändes som man var tillbaka på högstadiet eller nåt haha =P. Jag höll iaf att vara nykter drack bara 2 öl!
Men men då Jessica och Elisabeth for låg jag och Maria mest bara i Carros säng och halv sov och då var klockan vid 11 och det säger väl nästan allt om det. Vid halv 12 tiden bestämde vi oss alla för att det var lika bra att gå och sova. Det låg folk lite här och var på golvet och hade väl druckit en aningen för mycket!.
Det var rätt många som skulle sova över där så jag och Maria fick sova nere i källaren och fyyy satan där kommer jag aldrig ALDRIG sova igen. Har aldrig fryse så mycket i hela mitt liv tror jag nehhh huvva!. Visst jag somnade ju först iaf och jag hade bara en filt på mig men somna gjorde jag tillslut sov kanske 1-2 timmar. Vaknade av att jag gatt gå på toan och in i värmen tack!. Gick tillbaka ner till källaren och där låg jag och vred och skakade och hade mig som fan mina fötter hade seriöst domnat bort och min lilla näsa haha helt borta!. Nej så vid 4 på natten gick jag upp till Carro igen och tur som var så var dom vaken också och jag sa att jag tänker fan inte ligga där nere asså!. Så jag tog nå lakan och byggde ihop min egna lilla säng i ett hörn på golvet haha=P. Där kunde jag iaf sova i värmen!.

Vaknade vid 11 tiden idag. Jag och Helle skulle åka bussen hem och Salina sa att det gick en buss från Husum vid 12:55 och av någon konstigt anledning så uppfattade vi att hon menade 11:55. Så vi gick ut i denna jävla snöstorm och frös arslet av oss och stog och väntade och ingen buss kom. Gick tillbaka och märkte att vi var ute 1 timma för tidigt kul kul!. Väl ute igen då väntade på bussen höll på frys ihjäl igen och då kom en Taxi förbi. Jaa man gatt förboka för att åka med men det hade vi inte gjort utan någon annan så vi kunde åka med ändå. Gud va rädda vi blev att vi skulle behöva betala taxi pris haha men vi slapp det som tur var!. Han skjutsade oss iaf till E4:an där vi väntade ca 10 min på Sundsvalls bussen och åkte med den till Övikan. Sen var det bara till att gå hem i djup snön hela vägen hem till Sörliden i denna jävla snöstorm och gud så less jag var på att frysa innan jag väl var hemma. Inte hade dom plogat nån väg upp till mig heller och jag har ju en jävla brant sak hem så där spinnade jag på ett bra tag haha!.

Väl hemma så var det första jag gjorde att tappa upp ett kokhett bad så jag kunde tina upp!. Sedan blev det mjukisar på och en stor mugg med varm oboy och en massa käk. Hade inte käkat sen middagen vid 3 igår så det behövdes!.
Såg på Melodifestivalen också och jaaa vad säger man om det hmmm.....kunde vare bättre!.

Känns som att jag komma sova rätt gött inatt iaf och inte ha några problem med att somna är rätt sleten just nu känner jag blev ju som en rätt orolig sömn inatt. Bra det kan jag komma upp halv 6 imorgon utan problem kanske om jag har tur xD.

Bilder från kvällen kommer senare har inte fått alla bilder än!. Men här är en bild på min fina säng iaf ;)




Made bye: Berglund xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0