O´Learys!

Ja ifredags var det ju fest då xD. Blev så att jag och Emma drack bara här hemma hos mig innan. Det blev en massa shotar jäger,öl och cider!.
Senare kom Karl hit förbi en sväng också så var han snäll och skjutsade jag och Emma ner till Olles!. Mycket folk var det som väntat :P. Blev en massa dans tror vi dansade nästan hela tiden och jag har aldrig i mitt liv haft så jävla ont i fötterna!!! FYFAN! helt förstörda var dom efteråt!. Kände mig iaf lagomt stolt då jag kom hem med alla pengar igen. Måste vare nästan första gången jag inte har köpt ens en öl på krogen haha!. Men kände att jag behövde inte så mycker mer än vad man hade fått i sig innan xD.

På vägen hem ööösssteee regnet ner och jag stog och klagade på hur ont jag hade i fötterna så det slutade med att jag gick utan skor där ett tag mitt på torget haha!.
Tur som var så kom Thomas och hämtade oss så vi slapp gå hem!:). Men det var en bra kväll det dära :)

Här kommer några bilder!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0