Det blir fest =)

Idag är det fredag då yes!. Klev upp runt halv 9 imorse hujja...men bra det!. Var ju tänkt att Emma skulle komma hit och äta frulle med mig runt 9 haha, men så blev det inte vi båda var jävligt trötta. Så det blev lite ändrade planer och jag drog ner till stan då istället och träffade Elin aka Egon en stund nere vid hamn trevligt :). Kom hem runt 11 igen hann bara komma hem så kom Emma hit :). Det blev käk och prat prat om vad vi skulle hitta på ikväll nu då!.
Kom iaf fram till att det blir fest xD. Egentligen så skulle jag försöka hålla mig till Kullberg nästa helg men fan det får bli två fredagar i rad istället ;). Känns som det var ett tag sedan nu^^.

Nu sitter jag bara och vänta på att Emma ska komma hit med drickat och chipsa så ska vi börja fixa oss :). Sedan kommer någon Madde hit också tror ja :P. Sen får vi se om vi blir kvar här, drar till varvsberget eller på en fest här på Sörliden vi får la se =P. Kommer dra till O´Learys senare iaf där Riff Raff Ruff spelar ikväll så lär ju vara fett med folk =D.

Tjoobbrree!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0