Avskedsmiddagen!

Igår for man hem till Jessica då för avskedsmiddag för hon och Zandra som drar till Australien i ca 1 år!. Det börjades med välkomstdrinkar, sedan blev det en god middag med fläskfilé och ris :). Efter det gick vi ut och spelade kubb och sedan blev det Sing star. Det var första gången jag körde det och det var ju satans så kul =D=D. Kan inte påstå att det gick jättebra men haha lät nog inte så jävla bra heller xD. Ett tag efter käkade vi efterrätt som var marängsviss super gött!. Sedan drog det mesta av folket och jag och Emma var kvar till runt 12 tiden!. Sedan var det dags att säga hejdå.
Åh fyyy inte kul alls kommer verkligen sakna dom båda två!. Så det kommer bli tomt nu ett tag framöver men ska väl överleva!. Kommer speciellt vara svårt att inte prata med Jessica hon som jag pratar med typ varje dag och vi skvallrar om allt och alla! =P. Men iaf jag hoppas dom kommer få en super bra resa och att allt kommer gå bra för dom nu och att dom inte glömmer bort mig haha ;).
 
Idag har man varit och tränat för första gången på typ hela sommaren! Och nog märktes det gött och väl att det var länge sedan fyfan både jag och Emma var helt slut på efter 10 min på bandet och då äre illa!. Förut brukade vi köra med 45 min haha. Men nu ska vi ta tag i detta igen så hära får det inte hålla på längre! Semestern är slut :P.

Just igår ringde jag också till skolan och hörde om bidrag och lån osv. Så nu väntar jag på en blankett hem från csn! Lät som det var ett jävla krångel med det dära skicka hit och dit och ah haha!. Men det blir nog bra tillslut det dära också!. Nu ska man bara försöka hitta sig en lägenhet också kan ju inte bo hemma hela livet xD.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0