En kort tur till Umeå :)

Idag var man uppe redan klockan 8. Vid 9 tiden drog vi iväg en sväng till Umeå :). Agneta gjorde sina ärenden sedan gick jag och Anna på stan ett litet tag stannad inte så länge. Kom iaf hem med en lång skjorta bra till sommaren lika bra att man börjar förbereda sig med lite nya sommar kläder tycker ja ;). Sedan blev det ett armband gööörr nice =). Inte för att jag brukar använda armband? men man kan väl alltid börja säg :P.

Annars idag har det inte hänt så mycket vi var hemma redan vid 2 tiden. Sutte och slappat osv. Ringde till syrran och vi ska ses imorgon. Jag och Anna ska fara dit på förmiddagen sen kommer Linda (kusinen) dit också så ska vi alla baka höhö :). Får väl se hur länge man blir där. Har inte bestämt mig om jag ska hem imorgon kväll eller tidigt på söndag får väl se hur jag gör.

Ikväll händer det väl inte så mycket slappad vid tv typ skönt det ibland också en fredagskväll :P

Kommentarer
Postat av: Angelica

jag vill å till umeå

2009-04-17 @ 22:46:37
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Claudia

Åh mysigt! :) jag ska nog bara träffa kompisar och plugga..inget speciellt alltså :P

rösta gärna på mig som månadens blogg på : http://bloggspejaren.blogg.se/2009/april/claudia-s.html#comment

Kram!

2009-04-17 @ 23:00:53
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Egon

OMG! Å inte säg du nått te mig heller ;P Jag hade ju till och med kunna bjuda på fika ;)

2009-04-18 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0