Balsjö :)

Då sitter man här hos farsan nu då :)

Igår var det soligt och fint var en sväng till Bjurholm sedan var jag och syrran ute och gick en lång promenad med Lill-Töva och Berit (hundarna)!. Sen hände det inte så mycket mera slappade^^. Skulle ha börjat jobba lite med matten men blev inte av suck.

Idag klev man upp vid 11 tiden. Så har inte hunne gjort så mycket än. Snöa gör det idag också så inte så kul att vara ute.....!. Får väl se vad man hittar på idag.

Imorgon ska vi iaf åka till Umeå skojsan :). Jag och lillsyrran ska gå runt på stan medans dom andra är på nå ointressanta affärer haha. Får väl se om man kommer hem med något xD. Ska iaf få välja ut något jag vill ha då jag fyller år så det blir nice de ;).

Nej nu ska jag gå och fika har inge mer att skriva känner jag^^. Byebye!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hemskt huvudvärk men jag lever :P planer inför helgen? :)

2009-04-16 @ 19:11:00
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0