Stockholm idag :D

Ursh vad jag är uppe tidigt huvva! Är inte alls trött faktiskt han knappt bli trött innan jag la mig haha! Idag bär det av till Stockholm då bussen går 05:35 är framme vid 1 tiden ska bli svin skoj :). Allt är packat och klart så ska snart dra ner till busstationen ;). Tur att jag kan ha med mig dator på bussen så jag kan se på film och grejer laddade ner The dark night i går kväll så den ska jag förmodligen se iaf ;). Ne hinner inte skriva nå mer ska börja dra mig =D=D


-----------------------------------------------------------------------------------------

Så dära då var man i Stockholm nu då =). Var framme runt 20 över 12. Ursh va drygt det är att sitta på bussen typ 7 timmar huvva!. Men det gick rätt fort denna gång tyckte jag sovde mest hela tiden så eller snackade i telefonan haha xD. Fick sitta själv hela vägen med kung!. Idag har vi hunne med att gå på stan en snabbis. Drog på Max och käkade göttans sen in på nå affärer sen fixade mitt vecko kort saken fan det heter haha!. 
Dessutom kom jag på på vägen ner till bussen i övik att jag hade GLÖMT min SMINK VÄSKA hemma!!! Hur fan kan man glömma den? det är ju typ viktigast av allt haha! Fan också aja...morsan ska skicka ner den hit idag så får se om jag får den imorgon eller på fredag. Bara innan lördag säger jag iaf!! Annars måste jag fan köpa nytt och det orkar jag inte :P.

Ikväll ska vi ta en lång promenad med Zaida och se på Idol så klart oja! Sen får vi se vad som händer :).

Skönt att vara i stor staden i 8 dagar MJOOOO! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0