Mycket bättre =)

Ja något vila blev det ju inte men åt iaf. Det känns mycket bättre just nu =). Hela dagen idag har jag suttit och försökt fixa till bloggen lite. Ja lite mer saker blev det ju iaf =). Ser väl lite bättre ut förhoppningsvis^^. Fattar inte ens varför jag har orange färg? tycker inte ens om den färgen men men haha får ändra sen nån gång då jag orkar. Har suttit ett antal timmar och provat en massa olika saker nu så nu får detta duga ett tag till iaf...

Är jävligt seg idag inte orkat gjort nåt men så är det ju söndag med då händer det aldrig nåt kul heller...

Drömde föresten inatt att jag skulle gå och köpa mina skor som jag vill ha så kommer jag till affären och hela den hyllan som dom är på var tom :O och jag fick värsta paniken haha^^. Jaa normalt äre ju att drömma om ett par skor. Bara jag kan få mina jävla pengar nån förbannad gång FETTTT LEESSSSS på den personen just nu!!!!! I***t !

Aja skriver nog inte så mycket mer idag har ändå inget vettigt att skriva om just nu, ska iaf gå och fixa nå käk igen är hungrig^^

Peace

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hoppas du verkligen får dina pengar snart! :D

2008-05-18 @ 22:17:03
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0