Klippan/O'learys =)

Jaa går kvällens händelser :D

Först och främst så blev det lite ändringar på kvällen. Jag skulle ju träffa allt folk på O'learys men orkade inte sitta hemma och vänta till klockan 9 så grannen var snäll och skjusade ner mig till Nola skolan runt 8 tiden =). Där gick jag mot nån jävla kyrka och in i skogen och grejer och Ewe mötte upp mig. Hon och hennes klass kompisar förfestade på ett ställe som kallas Klippan. Jag hade aldrig hört talas om det stället men nu så xD. Dom grillade och söp och sånt haha förutom jag då som skulle vara nykter och det klarade jag allt jjeeeooo! Fast fick smutta på lite jäger av Ewe plus Power king går ju alltid ner :) Satt och körde en så kallade " höger vänster " haha!. Under kvällens gång så kom det fler folk dit men dom var inte speciellt sociala än fast vi försökte snacka med dom men nee icke då dom tyckte nog bara att vi var jobbiga såg det ut som haha. Ewe som hade goooo vine med sig kommer inte ihåg va det heter men gött äre iaf så smakade lite av det också =). Men hade bestämt mig för att vara nykter så det blev inte mycket av nåt faktiskt!. Men jag hade lika kul ändå kolla på alla fyllskalla för en gåns skull :D. Varken Carro eller Zandra kom nåt men jag hade lika kul ändå =)

Vid 11 tiden vare tänkt att vi skulle börja dra oss till O'learys men då hände en riktig tråkig sak =/. Men jag tänker inte skriva ner det här vore för dumt mot den personen satt icke!. Men iaf runt 12 tiden började vi dra oss till O' learys iaf =). Ringde Jessica på vägen ner eftersom att det var tänkt att jag skulle träffa hon där men då var hon redan på väg hem :(. Så det han man inte göra ne!. Väl inne på O'learys så var jag med en massa folk som jag knappt känner eller mjaa vet vilka dom är men inga jag har snackat nå mycket med men nog fan hade vi kul alltid haha. Köpte 1 endaste öl där inne så man hade nåt att smutta på iaf^^. Vi trodde ju att det stängde klockan 2 men nee det stängde klockan 1 så vi han typ bara vara där i 1 timme eller nåt sånt haha. Vi satt iaf och sjöng student sången ett antal antal gånger förutom jag då jag försökte men det lät ju förjävligt hahha eftersom att jag är så förkyld och har ingen röst satt ^^. Hahha så snyggt då jag skulle beställa min öl bah ah 1 öl vadå cider? Nej ölllll jaa Cider? meenn ÖLLLLL! Jaa tog som ett tag innan han hörde vad jag sa för jag bah pep ju haha!. Var jävligt mycket folk där faktiskt än fast det var på en vardag så det var kul =)=).

Då det stängde stog vi ute på torget ett tag och snackade och flummade på. Så såg jag haha att en av mina grannar va där och han och hans polare kollade på mig som jag vet inte vad haha. Sen helt plötsligt stog dom bakom mig jag typ jaha okej? fan vill dom typ ;P. Sen hörde jag att dom sa till min " granne " jaa han bor ovanför mig vete fan vad han heter. Men iaf så sa en av hans polare till han typ men gå och prata med hon då sen tittade dom på mig men tydligen så trodde dom inte att jag hörde eller nåt. Men den dära grannen sa iaf men jag vet inte vad jag ska säga till henne... Så sa han polare bah men tycker du om henne då? Så sa han jaa lite granna. Sen bara kollade han på mig. Jag typ jaha här får man höra saker hahahha! Sen kom hans polare och sa till mig bah men gå till kebab house och ät då? för jag och dom andra snackade om vart vi skulle käka. Men så sa jag att det var stängt och då sa den dära grannen jasså äre stängt? jaa haha. Det var det enda han kunde klämma ur sig till mig hahaha. Är jag nåt att vara rädd för? verkar så xD. Iaf efter ett tag drog dom sen kom dom med bilen ett antal gånger och bara kollade på mig typ som att bara kolla om jag var kvar eller inte haha men sen försvann dom.

Efter det stötte vi på en Stockholmare haha jaa gud va kul han var. Vi typ får vi gissa du är en 08 va?^^. Han hade tydligen nyss flyttat hit till Övik och hans jävla dialekt haha ingen kommentar på den iaf. Men vi försökte lära han snacka riktig norrländska jaa det gick ju som det gick hahaha men kul vare att lyssen på då han försökte :D.

Vi bestämde oss iaf för att gå och köpa en var sin körv på Statoil norra. Haha så på vägen till stora lekparken fick vi nå damp fel och sprang över en massa blommor och slängde oss i buskar och grejer åkte rushkana haha det var kul :D. Sen kollade jag på klockan så var den fan 2 typ så jag bestämde mig att gå hem istället så fick dom gå och käka utan mig :P. Ringde Carro så hon fick hålla mig sällskap på vägen hem snällt av henne :).

Efter det var det bara sängen som gällde!

P.s Såg även sötnosen på O'learys också haha han måste tro jag är tokig eller nåt bara för att jag inte kan ta bort ögona då jag ser han inte mitt fel :P D.s


image62

<3

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan vilken jävla kväll!
HAHA; vad roligt att du inte visste om Klippan :P

Du med din lilla sötnosen haha

2008-05-30 @ 09:10:09
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0