Tisdag =)

Klev upp vid 9 imorse duktig jag var haha^^. Runt 11 tiden drog jag ner på stan och träffade Jonas,Lasse och Zaida vi satte oss i hamnen och glassade en stund =). Sen gick vi på stan och chillade bara:P.
Nu har man iaf allt dricka man behöver skköööönnnnttt hade värsta paniken igår då det gällde det men nu så ;). Fyfan så jävla tung väskan var huvva. Tänkte gå hem med allt så det skulle gå fortare men nee fan den var för tung för det så tog bussen. Så typiskt då kommer man precis fram till bussen då den far suck! Så fick stå och vänta 30 minuter på nästa istället. Men tro fan jag kom hem fortare ändå än om jag hade gått haha. Nu är allt hemma och nu känns det gött :D.

Ska snart gå ner till stan igen drygt, men måste ta 15:17 över bussen till Domsjö och fara och färga mitt hår känns himlans bra :):). Sen äre bara till att hä hem sig fort som möjligt byta om packa ner nå öl och dra på klassfest ;). Sen Plattan ikväll då skoooooooooooojjjjjjjjjjjjjj =D. Ikväll ska jag röja iaf haha därimot imorgon ska jag ta det rätt lugnt vill inte vara bakis på torsdag precis haha^^.

Aja ska pallra mig ner till stan nu måste hinna ta ut pengar och sånt skit också. Jävla motion man får nu asså haha ;). Men å andra sidan är det så fint väder så man hinner ju bli brun på vägen hoppas jag ^^.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det var ju bra att det blev fixat med alkoholen :D
Hehe, jag kan förstå att det skulle ta längre tid att gå hem med väskan än vad det gjorde nu! :P

Hoppas det gick bra hos frisören!

2008-06-03 @ 17:14:44
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0