Husum :)

Igår for man till Husum och hälsade på lilla Carro =). Kul hade vi fast vi gjorde inte nå speciellt men ändå :P. Var ett tag bara i lägenheten och degade på såg på tv, sen kom en massa små fjortisar och babbel på. På kvällen gick vi ut till någon lekpark och Carros lille bror Tommy och hans kompisar kastade sko på vägarna och sånt ha!. Efter ett tag kom en fylle gubbe och började prata med oss. Dom hade iaf träffat han flera gånger men iaf han satt och snackade om samma sak hela tiden och sjöng och hade sig haha kul vare iaf =D. Han berättade b.la att han skulle slå ner någon eller nåt sånt. Nån person som bodde i samma hus som Carro och Tommy. Han ville att vi skulle följa med han och se på vi sa bara ja varför inte haha....Men då vi kom in i huset sa vi till gubben att vi skulle bara ner till Carros lägenhet och lämna våra saker så sprang vi alla in och låste dörren för han haha!.

Senare mot kvällen såg vi på en film och käkade onyttigt :P. Sen for allt folk och bara jag och Carro var kvar och spelade eye toy skkkkiiiiiiiiiiiittt kul var det måste lätt göra det igen ;). Sen blev det Guitar hero som vanligt lika roligt det med ;D. Än fast jag är rätt kass ibland ^^.

Vi somnade runt 4 tiden på natten sen vare bara att kliva upp runt halv 9 och börja sminka oss och allt och tog 10 bussen in till stan :). Det första vi anfallde var Donken ovanligt :P. Gött vare iaf!. Sen vare tänkt att Carros och jag skulle gå på stan ett bra tag ja typ hela dagen men ändrade planer hon for hem efter typ 1 timma med grannen min nr:2 ^^. Ja hon fick skjus så hon slapp ta bussen xD. Vi han iaf fixa drickat till på fredag sköööönnnntt eller iaf jag Carro hade ju redan :P.

Kom hem var hemma typ 2 timmar sen bar det av till Zandra och där var även Emma :). Så drog vi ner på stan och har varit där hela dagen kollade efter en massa skor och grejer la undan ett par skit snygga röda skor som kommer att vara på halva priset imorgon 200 kr billigt och bra :D. Så ska nog köpa dom imorgon då ;). Fick iaf med mig hem en tröja för 50 kr idag inte dåligt!

Nu är man hemma igen och snart bär det av till Zändra och Emma igen då =). Vi ska dra ut på krogen ikväll för det är sista dagen Emma är här iaf på ett tag. Men inget supande blire bara sitta och chilla och kolla på folke =).


carro ;)
Carro :D

Eye toy ;)
Eye Toy :):)

eye toy
Eye Toy xD

Guitar hero
Guitar Hero :D

Guitar hero
Guitar Hero jag rockar fett kan jag lova ha ;)

Ne nu ska jag pallra mig hem till Zandra och fixa frillan och allt va det är. Hur ska jag orka gå på krogen som är så trött idag? Aja det ordnar sig på ett eller annat sätt xD.

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0