Ikväll ska det firas ;)

Så där ja då har man kommit hem från stan!. Huvva så trött jag var då jag skulle upp men upp kom jag och vid 11 var man nere på stan. Köpte ramar och grejer nya vanta fick jag med! haha jag råkade nog supa bort dom i fredags är jag rädd för :S. Ah dom ligger väl någonstans nere istan med antar jag höhö^^.
Kom hem för inte så länge sedan så nu ska man snart dra sig till duschen så man har 1 sak klar iaf innan kvällen =).
För ikväll ska man fira två fina bruda Elisabeth och Jessica som nyss fyllt 19 år ;) Grattis till dom!.
Folket kommer hit till mig runt 6 - tiden då ska vi börja små dricka lite sedan drar vi vidare till bowling hallen och sist men inte minst så blire krogen som alltid =D=D. Ska bli kul och se vad man lyckas med för skoj denna kväll haha ;D.
Rätt många ser vi ut att bli ca 15 stycken vet jag av nu iaf så det blir nicenice detta tror jag =). Sen kan man ju alltid hoppas på att  man stöter på en viss person där också hihi :):).

Suck måste ner till stan vid 4 igen idag också fixa en sak. Så då jag kommer hem får jag skynda mig som fan att fixa frilla och allt va det är innan alla kommer!!! =D.

Lite små trötter är jag än men man vaknar nog då man har duschat hoppas jag iaf. Men taggad till 10000 för ikväll är jag ;). Denna helg har jag väntat länge på så nu jäklar!

Ne duschen vare!

HOPPAS NI FÅR EN BRA HELG ALLIHOPA =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0