Good Day! =)

Kom nyss ut från duschen.Har sån himlans huvudvärk just nu så fifan =/. Men det är nog inte så konstigt har typ somnat runt 3 halv 4 två nätter i rad nu sen klivit upp halv 7 :O. Inte mycket sömn det inte. Plus att jag har knappt ätit nåt heller. Sen har jag väl använt mitt huvud lite mer än vanligt idag haha! Men ikväll ska jag bane i mig lägga mig tidigare, eller ja tidigt och tidigt klockan är halv 1 just nu :P. Men före klockan 2 iaf^^.

Idag har man varit på skolan då,rätt slappt på skolan just nu då man inte får några nya uppgifter längre :):). Fick tillbaka allt arbete man gjort i religionen idag nicenice! Men har ett hemma prov kvar att göra där som man får fixa klart nästa vecka. Sen har man en uppgift i webbdesign som man också måste göra klart nästa vecka och en massa annat. Okej så slappt kanske det inte är jo just på skolan är det det men sen har man ju en massa rest uppgifter kvar så det blir mycket till att göra klart det hemma. Går som bättre att fixa klart allt då man sitter hemma i lugn och ro så det ska man väl ändå hinna göra klart i tid!
Sak samma drog hem till Zandra en snabbis efter skolan sen ner till stan och träffade Elin =). Blev inte så värst länge typ 1 timmer eller så sen träffade man Matte en snabbis trevligt trevligt :). Känns så himla skönt att vi kan snacka med varandra som vanligt folk nu :):). Köpte föresten ett par nya jeans idag också förjävla nice xD. Efter stan drog jag hem sen kom Zandra förbi en sväng.
Nu är det bestämt iaf det blir fest hemma hos mig imorgon YEEEYY =D. Vi gick iaf runt här på Sörliden och försökte hitta nån jävla grill plats men det gick inge vidare bra precis :P. Eftersom att vi bestämde att vi skulle ha fest här och grilla och sånt innan, men vi får nog köra med en gångs grillar istället funkar ju det med :). Först trodde jag inte att typ någon skulle komma men shit asså nu verkar det vara en del som kommer ändå kungen säger jag bara! Om alla kommer som vi har snackat med plus att vi har sagt åt dom att dra med sig folk dom också så lär det blir typ över flöd här hemma haha ja mycket mycket men det blir nog nice :). Vi ska nog grilla utanför här hemma och försökta dra dit nå bänkar och sånt :). Sen ska vi kanske spela fotboll i fyllan haha fan va kul. Har ju en plan rakt utanför så:P. Sen vet jag inte om vi blir kvar här hela kvällen eller om vi drar vidare till nåt annat ställe vi ser väl :). Nu har man också äntligen fixat Ölet med =D 10 st Åbro 7:er det borde väl ändå räcka för kvällen eller? xD. Jaa som sagt FYLLA kommer det då bli som sätan så ska det vara också! Taggad som fan nu =)

Men men...

Har sov morgon imorgon iaf =) Klockan 12 ska hela våran klass samlas nere vid Villa kiosken och käka glass =) haha vilken skol dag :P egentligen så skulle vi ha vanliga lektioner men det blev inte så skööönnnt :) Slapp dag då.
Efter det ska jag och Zandra gå på stan och fixa grill saker och sånt tjoffsan sen hem till henne och hämta ölet sen hem till mig och fixa klart här hemma och sen göra iordning oss inför kvällen =) Folket kommer runt 5 tiden så det lär säkert bli stressigt att hinna med allt men nog ska man väl ändå hinna :) Blir väl sista minuten som vanligt haha :P

Nee nu ska jag försöka sova så man får ta igen lite av de timmar man missat!


image21

SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0