Sickla!

Ny vecka och nya tag!. Jobb idag,imorgon och på onsdag denna vecka!

Så ja 30 årsfesten i lördags var trevlig och roligt :). Mycket folk, det var dans, live musik etc. Lyckad kväll! :). Mer än så avslöjar jag inte haha!. Åkte iaf hem till B med han och Sid där på natten nån gång efter att jag och B somnade sött i tunneln!. Fylle käk blev det också = Bk (här är det inte Max som gäller nejdå!).

Blev inte speciellt mycket sömn den natten kan man ju säga men det vare värt!. Upp kom jag och jobbet blev gjort för den dagen också huvudsaken de! :)

Åkte tillbaka till B igen efter jobbet igår. Fyyy faeeenn så seegg jag var. Sängen var min bästa vän haha!. Blev en riktig slappar kväll framför tv! :)

Blev dock inte så många bilder från kvällen och de som blev blev jävligt kassa! Men men he få duge så säg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0