Förkylning!

Och där åkte jag också på en förkylning som resten av Sveriges befolkning!

Nåja bara härda! Igår kväll åkte jag ut till B blev en snabbvisit började jobba 8 imorse. Nu jobbar jag ända till på onsdag nästa vecka sen är jag ledig tor,fre,lör och söndag för att åka upp till Övikan! :) Skojskoj!

Var mindre kul att åka tunnelbanan imorse när jag höll på svimma där på väg till t-centralen eller va det nu var frågan om. Något var fel iaf och mycket folk var det överallt. En man bad mig sätta mig ner och efter att ha suttit ner så blev det bra igen!.

Modo losade ikväll också med 0-2 till Aik!..

Nehe nu blir det lite slapp och sen sooovvaaa ja tack så man blir frisk igen!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0