Fullt upp..

Mjaha det dära med att börja blogga oftare gick ju inte så jävla bra..haha!.Nåja. Så vad har man haft för sig? Har varit på en tripp upp till Övik. Trevligt!. Drog lite ölkalas på fredagen hemma hos mig med Maria,Jonas och Benny!. :). På lördagen där blev det dop uppe i Balsjö!. Lite smått sliten men det var ingenting mot för vad man har varit med om förut så man överlevde!. Drog tillbaka hem till Stockholm med nattbussen på söndagen där!. Ah just de ja fixade äntligen mitt ruffs på huvve också ser nådigt bättre ut nu tack gud! Har inte blivit av med min lägenhet i Övik ännu. Men många vill ha den osv så förhoppningsvis snart slipper jag stå och betala den!!! Fett less på att typ halva lönen ska gå till något som jag inte använder längre.......... Jaja iaf vad har man gjort mer typ jobbat och varit i Vällingby!. I lördags var vi i Hagsätra på nå öltält och grejer och några spelade osv trevligt! :) Nu har vi börjat flytten till Hornsberg också!. Får väl la se vilken dag vi ska flytta in dit! :). Kommer nog bli kanoners tror jag! Idag kom man hem från B iaf. Så nu ses vi väl inte förnst båda är uppe i Övik (utomlands) på fredag. Kändes helt plötsligt väldigt länge tills dess hah!. Funderar på om jag ska ta en tidigare buss upp till Övikan imorgon kväll med nattbussen. Hade vare jävligt bra om det går!. Har jag lite mer tid på mig att packa ur läggan och ev. träffa några vänner också!.Ja tack!. Just ja ska hinnas med en tur till lillsyrran också och se hur hon bor som!:) Hur som helst åker vi tillbaka till Sthlm på söndag igen!. Men först Modo - Luleå på lördag wwiiieehooo! Ah neh men vad fint bloggar från en dator jag inte bloggat från på typ evigheters evigheter? och det går inte göra mellanrum verkar det som haha....grötigt I know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0