Snart 1:a Dec och ingen snö..

Ja imorgon är det 1:a dec och ingen skymt av en enda snö flinga ännu. Vad är detta? Okej jag har tjatat länge om att jag inte ville ha snö..men det får gärna vara snö nu när det blir dec tack! hohoohohoh!

Drog som sagt till B i söndags. Blev Beck och glögga :). Blev kvar där tills igår. Lill bubbis som blev sjuk gatt ju passa upp lite!

Urinvägsinfektionen blev bättre när jag var där faktiskt men så fort jag kom hem igen så började helvete igen...så fick nog och drog till vårdcentralen imorse. Nu blir det antibiotika till på söndag och hoppas det är bra efter det!tack!Inte kul!

Blev ringt in imorse också för att jobba till halv 5 idag perfekt! Sista dagen på denna månad och jag har inte fått jobbat denna månad nå mycket alls typ 10 dagar tror ja?suck.

Ska dock få jobba imorgon,fre och på söndag också iaf brabra:). På fredag ska man dra på globen för första gången i mitt liv med cheferna och kollegorna. Det ska bli sååå kul! =) Få träffa alla andra som jobbar på alla andra Scandic hotell och se hur många vi är egentligen!. Först ska vi till Alvik på hotel StayAt för att käka buffé och efter det till globen för att se en julshow! Förhoppningsvis har man lite mera jul känsla efter den kvällen =).

Tog denna bild idag hej vinter! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0