Lööörrdaag!

Då var det helg och lördag är det!

Drog iväg till B igår kom hem imorse. Vi såg på den nya pirates of the caribbean brabra :).

Annars idag har det väl inte hänt nå speciellt. Jag och Jonas lagade fredags gött ve pullan mumma! Sedan ikväll blev det en massa onyttigheter och tittandes på Queer as folk sååååå bra serie så vi gett se den igen! xD.

Ikväll har två grannar party här så det dunkas musik överallt!

Har fått reda på att jag kommer få vara ledig de två sista veckorna i dec som jag vill yeeeey! Övvvikkkaaann! Har lite hem längtan just nu faktiskt till party och vänner! <3 Få se om även nyår firas där uppe!

Nu har jag iaf kommit på hur jag får in bilderna i inläggen igen eller jag Jonas visade haha...! Men har börjat på en ny blogg så få se om den blir nå bra..har ju ändå haft denna i 3 år kanske dags att byta? Om den blir skit har jag kvar denna orkar inte hålla på allt för mycket!

Här kommer iaf bilderna som jag tänkte lägga upp förut på min och Jonas första försöka till att göra kåldolmar haha..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0