Typiskt...

Jaha ja neh men det är väl typiskt da. Ska man försöka söka till en utbildning här då bara för att! Neh men verkligen något jag hade velat gå Airport Officer eftersom att jag älskar airplane, flygplatser osv allt!! (Skulle kunna sitta 1 vecka på arlanda bara för att titta på alla människor som ska resa/har rest och alla flygplan som åker och landar haha!). Är egentligen väldigt less på att plugga och skönt snart allt är över MEN så när man hittade den dära utbildningen som är helt perfekt för mig så kan man inte låta bli!. Så till saken tänkte skriva ihop allt ikväll och skicka iväg på posten imorgon, går in på hemsidan och ser OBS ingen ny antagning sker inför hösten 2011!!! SUCK!. Nödvändigt att ge mig antagnings papprena då... något irriterande så dära!

Gjorde ju inte saken bättre att jag kollade upp spanskan. Vill läsa mer av det i sommar samtidigt som jag jobbar. Jag ger mig inte jag ska fan kunna det språket!. Men så ser jag att antagnings tiden är redan över osv osv. Jaja får väl se hur det går!

Hahah positivt inlägg det hära!

Att jobba idag gick ju bra som alltid!. Näst intill fullbokat som vi har haft rätt länge nu...
Vi fick besök av några piloter idag som skulle bo hos oss. Muummmsss finns väl inget som är hetare än piloter? verkligen inte. Min framtida man får väldigt gärna ha det som jobb haha!
Hade jag haft ett bättre minne så hade jag utan tvekan pluggat till pilot!. Men nu äre så att jag vill inte riskera en massa oskyldiga människors liv, så tror jag skippar det hah!

Neh juste sängen vare...!




Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg ;-)



Kul om just du kolla in i min internetshop



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,Mac smink m.m



Kraam

2011-05-13 @ 23:44:01
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0