Helgens händelser!

Ja då var det några dagar sedan nu då...!

I lördags städade vi hela dagen och på kvällen kom lite folk hit. Vi drack och såg på eurovision! Det gick ju faktiskt förjävla bra för Sverige i år 3 plats not bad!!! Sen Azerbaijan som vaannnn! Jag röstade på 3 stycken och dom var 1 av dom. Så det var bra att dom vann! :) Bra låt!.

Vi hade en förjävla kul kväll höll igång till runt 4 på morgonen? om jag minns rätt haha. Gjorde en sak jag aldrig trodde jag skulle göra men det gick ju bra och tur var väl det haha omg........


Så till en ännu roligare sak jag har blivit MOSTER igen!! I måndags hände det, blev en liten flicka! :):). Vad namnet blir är ännu oklart!


Hade en väldigt ovanlig jobbar dag imåndags som jag får berätta om senare i ett annat inlägg! haha herregud säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0