Städ!

Då var tredje dagen gjord. Blev till att vara på städet idag 09:00 - 16:00. Så nu har man lärt sig att bädda några fina sängar igen ;). Var tänkt att jag skulle lämna tillbaka mina kläder idag när jag slutat. Kom in på HM men var på toookk för långa köer att jag orkade då inte stå där!. Så gör ett nytt försök imorgon.

Fick höra idag att jag pratade precis som en Stockholmare hahah första gången någon säger det. Vet inte riktigt om jag kan hålla med om den saken!

Imorgon börjar man 07:00 - 15:30 ska vara i frukosten!. Det har jag ju gjort förut på andra hotellet så det känner man till lite iaf. Blir säkert roligt mycket spring hit och dit förväntar jag mig!

Nu ser jag på BB sen blir det raka spåret till sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0