Stockholm!

Ja då befinner man sig i Stockholm nu då! :).Skönt att vara här, lite mindre snö här!

Åkte med bussen ner i onsdags och det gick faktiskt bra. Var inte alls jobbigt faktiskt, än fast jag inte lyckades sova speciellt mycket! Vanan är väl inne så säg!

Hade en del intervjuer för praktik att gå på när jag kom hit igår och idag, var det tänkt!. Hade min första igår vid 10:00 tiden och det gick ju bara kanoners de! Fick praktikplatsen på en gång så det blev endast en intervju och det var där jag helst hade velat vara på ett stort hotell :). Så det blev Clarion Hotel Stockholm!

Ska ha en som går med mig dom 2 första veckorna, som ska visa mig runt överallt så jag lär mig och sedan lär mig allt möjligt i dom alla avdelningarna som finns!

Börjar på måndag kl 15:00 - 23:00. Så har fått schema för hela första veckan. Så skönt att det kommer vara olika arbetstider hatar verkligen då det är bara samma samma samma ursh. Så det är jag nöjd över ska bli kul att jobba på natten för första gången också!. Man är ju som sagt en nattuggla så det ska nog inte vara några problem :).

Idag gör vi inte så mycket jag och Jonas var hos läkaren imorse. Han är förkyld så jag väntar bara på att jag ska bli förkyld snart plus att hon jag kommer jobba med i veckan också är förkyld så jag ska väl ha tur annars!.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0