Clarion Hotel Stockholm!

Ja då ska man snart bege sig mot Skanstull igen då. Har nyss kommit in efter en promenad med hundarna.

Gårdagen gick kanoners :). Mycket roligt! Gick konstant överallt från 3 till 11 igår kväll så man är rätt slapp i bena idag haha men det är bra de!. Fick gå runt med en som heter Håkan som visade mig runt överallt, nu ska man bara lära sig alla vägar är ju som sagt ett rätt stort hotell men det tar sig väl med tiden. Fick prova på skriva in på datorn i något program om tvätt som lämnades till gästerna, skriva in alla bilar som skulle parkeras och vart osv. Följde med och parkerade ett x antal bilar. Fick kolla på dom i receptionen, hälsa på en massa människor ur personalen verkar vara ett trevligt gäng det dära! :). På kvällen kom en stor buss fullt med thailändare som vi då skulle ta hand om deras bagage och lämna i deras rum. Så det var bara ut med en massa vagnar och lyfta upp alla väskor och sedan in med allt i hotellet av med allt plasera om dom så alla hamnar på en och samma vagn som ska till en viss våning och sedan märka dom till vilket rum osv. Vilket göra! Men det var kul :). Finns en stor " ramp " mitt i hotellet och för att komma till hissarna måste man gå uppför där och där skulle vi ju upp med alla vagnar med alla väskor på haha kan ju säga att idag har jag dåligt träningsvärk i mina vader! ;). Sen en massa andra saker fick man göra! Försökte hjälpa gästarna som kom fram till mig så gött jag kunde! Många holländare, tyskar, britter, danskar och norskar va det igår. En lustig ordningsvakt har dom också hahaha!
Men men kom hem runt 12 tiden igår kväll och somnade rätt fort!

Idag börjar man 15:00 också till 23:00 ska gå med Håkan idag också. Imorgon börjar jag därimot klockan 09:00 så det är bara bummmmss i sängs när jag kommer hem ikväll!

Måste köpa nya skor till veckan också får så jäkla ont i mina fötter av dom jag har nu. Här har dom inga raster utan man får äta om det blir någon tid för det annars jobbar man konstant i 8 timmar!.  Ska också gå och lämna tillbaka ett par av mina byxor och t-shirten jag köpte. Fick byxor, 2 par tröjor och en kavaj av dom igår!.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0