Äntligen klar!

Ja då har det gått någon dag igen då!. Modo hamnde då i kvalserien, ursh ursh ursh hur ska detta sluta........

Är som en deg hög idag..sku till tandläkaren 07:15 imorse och jag har kommit i min period där jag stänger av mitt alarm i sömnen HELA TIDEN...så kunde knappt sova inatt bara för att jag var rädd att inte vakna haha. Hade ställt klockan på 04:30 och som jag trodde hade stängt av alarmet men vaknade ändå av mig själv 05:15 tur de!. Blev till att rotfylla klart tanden och laga en annan. Så nu är jag helt klar för denna gång. Tillbaka i höst igen suck.

Efter det blev det en tur till skolan, känns som man inte vare där på evigheter!. Så nu är jag helt klar med spanska kursen gud va skönt gick kanoners, tycker spanska är riktigt kul när man väl sätter sig in i det så är det inte så komplicerat. Men jag vill läsa mer av det på sidan om så får se framöver i sommar kanske! :). När man är klar med allt annat som ska göras!

I måndags var jag och la in fler blonda slingor i håret, blev riktigt bra denna gång så nu är man vit mitt på huvet och jag slipper min fula utväxt ;). Nästa gång blir i slutet på Maj innan examen sen får det blekas av sig själv i sommar. Så tror det blir gööörr snyggt tillslut :).

Ne nu ska man sätta sig in i att skicka iväg massa mail igen, gjorde det igår också vet inte hur mycket jag har skickat överallt nu!.

Hasta Luego!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0