Lööörrdaaag!

Mjahapp då har man jobbat i 3 dagar nu då!. Ökade på med 7 rum igår blir väl ännu mer till veckan. Kommer jobba mån,tis, ons vad jag vet just nu iaf! :). Flyter på bra och timmarna bara rusar iväg, man vill nästan att klockan ska sakta ner när man är där så man är säker på att man hinner göra allt man ska göra den dagen haha!.

Ett minus är att jag är ingen big fan av en av dom som jobbar där...ingen kommentar om det men säger bara ett litet leende på läpparna skadar aldrig!

Haha diggar mina två kollegor Emmy och Jackie goa brudar det dära! :D


Igår efter man slutat jobba var planen att jag skulle gå på bolaget och köpa hem två flarror Lambrusco. Detta vin finns inte på systemet som är i Hornstull så jag skulle av vid T-centralen och gå på ett bolag därifrån där vi visste att det vinet fanns. Mmm så vad gör jag tar T-banan från Alvik till centralen kliver av och går åt helt fel håll (som vanligt haha) när jag väl kommer ut därifrån så ser jag ett bolag och tänker jaja kan ju chansa på att det kan finnas där också. Går dit och letar och letar assss mycket folk, hittar ingen personal att fråga så äh skiter i det och försöker hitta åt Åhlens istället för därifrån visste jag på ett ungefär vart jag skulle sen. Hittar inte åt Åhlens tar samma väg tillbaka ner till T-banan igen och går åt höger istället. Kommer ut vid Åhlens går över vägen och ser tillslut bolaget på andra sidan vägen yes rätt bolag tänkte jag! Går dit och tycker att jag men här har jag varit förut? känner igen mig? Jaa då vare fan samma bolag som jag hade gått på från första början bara det att nu kom jag från andra hållet hahaha så jag var ju på rätt ställe först! Något less....hittade flarrorna på en gång och skrattade för mig själv när jag gick därifrån. Mitt lokalsinne är lika bra som alltid! ;)

Sprätte ena flarran igår kväll och ikväll blir det nog den sista så göööttt! :) Sen lite Jersey Shore på det kanoners!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0