Sliten!

Ja herre je nu har jag spagetti ben om något!. Skönt verkar som att jag ska få vara ledig imorgon!. Sooovvaaa dagen lång ja tack! Ta igen lite av sömnen man missade i helgen tror ja haha känns som det låter som en väldigt bra idé. Var så less idag på jobbet så ojoj...har ju fått jobbat rätt mycket nu på senaste dagarna och det tackar jag för pengar behöver jag så mycket jag kan få!. Men nu behövde jag en ledig dag om jag ska palla sen och göra allt perfekt som det ska vara! På tordag kan jag gärna jobba igen! Vet att vi skulle bli flyttade nu igen till ett hotell nära Slussen spännande hoppas det är lika bra som det hära har varit iaf!

Idag fick vi träffa en ny tjej också som också har jobbat på Alvik med sur tanten....likadant råkade hon ut för och blääääää vad irriterad man blir hur kan en vuxen människa bete sig!. Skämmes! Jaja inte mycket att göra åt hoppas hon fick höra ett och annat iaf för det skulle hon behöva!

Ja neh nu blir det snart sova och imorgon väntas en slappar dag för min del iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0