Tandis!

Imorse blev det som sagt en tur ner till tandläkaren. Lika roligt att höra varje gång hur dåliga mina tänder är, jo tack du jag vet!!! ;). Fick borra ett hål nu, eller det var tanken iaf tills de märkte att jag måste rotfylla IGEN för 3 gången!. Ursh hatar det. Måste jag gå dit 10954095 gånger till innan bara den tanden är klar. Sen har jag två till tänder som är sönder och måste lagas med så på ena av den tanden blire nå specialare. De tyckte de va konstigt att jag inte hade haft nå tandvärk i den tanden jag " fixade " idag. Men vadå min mun är väl så van nu så det onda känns väl inget alls längre haha. Fick iaf för varning om att jag troligtvis kommer få tandvärk i den tanden nu iaf...men då vare bara akut in igen!. Har fått 4 nya tider just tillbaka den 19:de....Blev nästan rädd ett tag att jag skulle behöva betala denna gång, när hon började snacka om att det blev så mycket pengar sist jag var stammis där!. Men neh jag slipper tack tack tack fan bankrutt annars. Detta skulle väl gå på runt 10.000 kr sjukt!.

Kom hem fick något ryck och laddade ner första Harry Potter så såg på den 1 timme, sen vare rapporten som gällde. Bara lite finslipning kvar nu men nöjder blir jag :).

Nu är tiden hos frissan bokad för lite förändring om 1 vecka också nicenice =).

Imorgon börjar skolan då 09:00 puuh!. Blir till att sitta och lyssna på en massa redovisningar så inte allt för ansträngande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0