Stäääddning!

Ja snart var denna helg också slut. Har varit en lugn och skön helg :).

Igår for man och hälsade på Jess några timmar, snackade en massa skit osv xD. Fint i hennes lägga var det iaf!. Fick också min julklapp. Som var en stor glas grej med blått sand grejs i och ett stort doft ljus, mycket fint! :). Nu är den stora frågan vart jag ska ha den :O. Hittar nog en bra plats snart!.
Gav henne också julklappen jag hade köpt till hon, en tröja och den passade bra, tur de.

Har sett ut som F*N här i helgen när jag har hålle på att rensa ur garderoben och allt möjligt...men det börjar ta sig nu!. Nu är allt rensat och jag har två stora påsar full med kläder som ska bort!. Nu ska de nya kläderna in :D.

Idag var också Jess här och hälsade på, checkade in alla mina nya kläder. Annars idag har jag bara hålle på att städa, tage bort julen och ha mig, hostat 1000 gånger emellan också hah. Men känner mig piggare nu iaf!.

Imorgon är det måndag = skola igen. Då börjar vi en ny kurs Ledarskap och Projektledning, spännande!.
Efter skolan drar jag iväg till frissan i Domsjö. Nu ska det bli lite förändring här, eller ja annan färg på håret blir det iaf förhoppningsvis. Gillar mest att vara mörk hårig men nu har jag varit det i flera flera år känns det som så det är dags för lite förändring här nu tycker jag!. Så får se hur man ser ut imorgon kväll ;).

Ne bäst man fortsätter dona på här hemma så man blir klar någon gång!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0