Ledarskap och projektledning!

Idag började vi som sagt en ny kurs i skolan ledarskap och projektledning. Charlotta babblade på om projekt hela dagen och vi blev indelade i grupper, för att utföra ett eget projekt. Vad projektet är vet jag inte ännu!.
Första långa dagen slutade halv 4 och jag var riktigt trött. Sov 1 timme inatt för jag höll på hosta sönder mig..så höll på somna på lektionen flera gånger hah!.

Efter skolan bar det av mot Domsjö till Frissan :). Min tid var 16:30 och var klar 19:40 haha :O. Ska ju bli blondie satt det tog sitt lilla tag. Avfärgade håret 2 gånger, la i blonda slingor och toppade håret. Nu är jag ett snäpp ljusare har ljustbrunt nu med blonda slingor, riktigt bra blev det tycker jag :). Nu ska håret få vila till i Mars sen blir det att lägga på mera!. Till sommaren ska jag vara ljuuusss och brrrunnnn stek!.

Fick lov att ta bussen från Domsjö in till stan och se man på så var det grannen som körde haha. Tänkte sen ta bussen från Örnparken och hem men neh då då hade SISTA bussen redan drage så det var bara att gå hem. Var lagomt glad kan jag säga haha....asss hungrig!

Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar lagar kåldolmar perfekt middag/kvällsfika tycker jag xD. Sen blir det iaf raka spåret till sängen är såååååååååååååååååååå trött nu!.

Slänger upp en bild imorgon på håret när man ser ut som en människa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0