Idol

Ursh, som vanligt är jag alltid kass på att blogga så fort det blir helg, men men så äre!.

I helgen hade man besök av båda syrrorna då. Little sis sovde hos mig hela helgen. Lördagen drog vi alla ner på stan på rean i några timmar. Kusinen kom också in till stan vi tog oss en fika på Uh osv. Fyndade lite grejer också, blev två stycken kavajer faktiskt en svart och en ljus grå typ hah, sen en vår jacka, två par örhängen, ett armband och ett pannband! :D. Vi stötte också på några av idolerna på stan. Jay, Olle, Gair och Elin :). Så vi fick oss en varsin autograf av Jay Smith och sedan tog jag en bild på han och anna tillsammans! :):).

Efter stan var det bara till att hoppa in i duschen fixa sig och sedan drog vi ner på Asia Thai Palace för middag med Anna, Jennie, Linda och Moa! :). Jag åt fyra små rätter och friterade bananer och glass till efterrätt sååååå göötttt!! mumma!.

Vid 7 tiden drog vi oss mot arenan, mycket folk!. Anna och Moa fick göra en varsin skylt för att hålla upp, där de skrev Jay på så klart vad annars haha!. Idol höll på i lite över 2 timmar och allihopa var såååååååååå braaa och duktiga, och Jay puh finner inga ord hah, brabrabrabra!. Vissa brukar ju låta sämre live men han lät nog fan bättre än på tv om det ens är möjligt?!;) Han måste det bli något stort av nu annars äre ju nå fel!. Riktigt bra så det var kul att se!!! =D.

Idag drog jag och Anna ner på stan en sväng också, sen nötte vi mest OC hela dagen. Nu har dom åkt hem och jag har städat upp här.

Blev många bilder från idol, så jag for nog göra ett inlägg med bara bilder sen istället annars blire lite fööörr mycket känns det som här haha.

Det har varit en riktig idol vecka, först träffa dom på skolan, sen på stan och sen arenan! Perfekt!
Ne nu blir det sängen ska upp på prommis innan skolan imörran, fortsätta med projektet!

Bilder från när vi var och åt på Asia Thai Palace..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0