God morgon!

Hej och hå! Nu är jag utvilad..gick inte bra att plugga igår som jag hade tänkt mig. La mig i sängen vid 9 läste boken råkade somna så sleten som man var och vad gör jag joo vaknar 6 imorse :O. Det var den plugg kvällen det!. Så ah bara hoppas på det bästa idag.....

Idag ska vi fortsätta jobba med vårat projekt hela långa dagen. Vårat projekt är att vi ska intervju en massa olika företag i Umeå och Övik Ex Arbetsförmedlingarna, olika rekryteringsföretag och några turism förtag av olika slag. Visa dom vad vi har läst under denna utbildning och ta reda på mera vad vi har för chans att få för jobb efter våran examen. Vilket jag tycker ska bli väldigt spännande att ta reda på, och höra vad dom tycker vi är kvalificerade till att arbeta med!. :). Så det ska bli kul!. Detta ska då vara helt klart 14 feb så bara att jobba på framöver!.

Måste börja ta tag i lite mer i examens arbetet också....

Nåja, i förrgår var grannen på besök här ett tag. Drack te och pratade på haha han är för rolig han!.
Annars har det nog inte hänt nå speciellt mer, förutom att jag var hos tandis igår igen rotfyllde en tand eeuuuw!. Men nu var det gjort och hoppas jag inte behöver göra det IGEN!.

Ne nu ska jag fixa iordning mig och packa i allt som ska med till skolan och sen bege mig neråt och hoppas på det bästa idag!.suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0