3 Timmar..

Om ca 3 timmar, inte ens det 04:00 ska vi åka från Tartu och jag är uppe ännu? Känns som jag hinner sova mycket haha. Men har haft så mycket att göra idag så har inte hunne lagt mig ännu och snart börjar det kännas ovärt att ens göra det.

Jobbat på hela dagen, en sista tur på stan blev det också kom hem med en lila handväska göörrr nice på rea love it, sen två andra party grejer också på rea ;).

Gick ut och gick ikväll också, gamla rundan där alla fina belysningar är och grejer :). Blåsigt värre var det!.

Annars har jag hålle på och dammsugat, skure gölve, diskat, damm törke överallt, hätt iordning alla möblerna, lagt fram allt som ska ner i resväskan och nyss packade jag ner nästan allt alla kläder iaf jisses vilka grejer jag har :O. Får se om den går helt igen när jag här ner precis allt, så jag inte måste packa om helt hoppas inte.................!. Hoppas jag inte glömmer något nu då, hade ju vare lite jobbigt.

Förhoppningsvis är skjutsen fixad till på lördag nu också, annars blire taxi värt!

Neh nu ska jag göra något annat trö ner mer saker i väskan eller lägga mig i sängen i typ 30 min och blunda haha, få se vad det blir xD.

Ladda blir många timmar nu!  Tartu - Tallinn - Helsinki - Stockholm - Örnsköldsvik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0