Trött i huvet!

Euw ligger i sängen nu med världens huvudvärk!!!. Eller ja det är väl lite bättre nu men ursh!. Har kommit i någon dålig sov period när jag inte kan sova på nätterna. Ligger vaken i 432522 år, men är ändå inte trött på dagarna? ja det är väl bra det iaf hahah.

Igår träffade man Sofia, käkade middag på UH tillsammans och babblade på:) Sedan en sväng till mig och sörre på mera trevligt värre!.

Idag var det skola som vanligt då. Skulle ha haft en gäst föreläsning men hon dök aldrig upp tråkigt nog så det blir på fredag istället. Så istället hade vi " vanlig " lektion = Ledarskap!. Gick igenom hur man förhandlar osv. Så fick vi göra två övningar, indelade i 4 olika grupper och 2 grupper mot varandra. Satt i varsitt rum och skulle dela ut blåa eller gröna lappar till varandra och man fick olika poäng beroende på vad man skickade antingen minus eller plus. Så man skulle försöka lista ut vad de andra skickar osv så man själv vann på det. Var faktiskt en väldigt kul övning hahah!. Nästa övning blev en grupp säljare en grupp köpare. Vi var säljare sen satt man framför varandra och försökte förhandla till sig ett bra pris osv :). Efter det gick vi igenom hur man hanterar olika konflikter och det är ju faktiskt rätt intressant att veta, sen fick vi göra något test och jisses säger jag bara hahaha mitt resultat blev faktiskt som väntat. Jag är fruktansvärt dålig på att lösa konflikter och det visste jag ju redan så det var ingen nyhet precis hah!. Man gör en sak och man vet att det är fel..men man gör det ändå? ja varför det? ja den som det visste!. ;)

Ikväll kom Jessica på besök trevligt, vi som inte hade setts på ett jäkla bra tag så det var på tiden!. Snacka ut om lite saker och så det behövdes så det känns snäppet bättre nu :). Vi kom även fram till att vi ska ta och prova på att göra egen sushi någon dag framöver thank goooddd äntligen har jag hittat någon som gillar sushi!!!!

Har märkt att jag är väldigt kass på att umgås med folk under vecko dagarna. Det blir mest att man bara sitter hemma efter man har haft skola, man är ju rätt nöjd då liksom de flesta dagarna. Men det får det bli ändring på tycker jag!.

Helgen är nu uppbokad iaf så det känns skönt. Bullfest hos mig på fredag haha Bullfest = förfest med bullar och kakor och sedan utgång ;). Så det ska bli kul!. Lördagen vet inte riktigt vad som händer där, kanske inte mår så bra den dagen så tar det säkra före det osäkra att inte planera något där haha. Söndagen umgås med Jessica :).

Fan va jag skriver långa inlägg orkar ens någon läsa? haha isåfall enjoy!. Tänkte slänga in bilder från Kiruna Gruvan men nu blev detta nog långt så det får bli imorgon istället!

Nu ska jag försöka lägga igen ögonen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0