Ja då packar vi väskan igen då...!

Ja Modo förlorade igår med 5-2 för er som inte visste det, så vet ni det nu haha!. Imorgon är det derby Modo - Timrå och inte kan jag fara och kolla heller nehdå.....

Iaf skola idag massa projekt arbete..i helgen blir vi nog rätt klara :). Så det blir lite mer ledigt nästa veckan än vanligt så skööönnttt! Har en massa grejer jag måste göra!.

Ikväll har jag varit på Coop och handlat lite grejer till den långa bussfärden imorgon. Vi drar på klassresa då! :). Det blir en 4 dagars tur upp till Lappland!. Öjebyn, Gällivare, Kiruna, Jukkasjärvi, Jokkokk och Harads :D. Jag har aldrig varit så långt upp i Sverige som vi ska nu så det blir ju roligt :). Bäst att packa ner varma kläder!!!.

Åker 08:15 imorgon från skolan, första stoppet blir i Pite där vi ska käka på paltzerian mmmmm palt och tillslut är vi väl framme i Gällivare på kvällen någon gång :). Där ska vi också bo dessa 4 dagar på Gällivare camping!.

Under dessa dagar kommer vi göra några studiebesök osv. Vi ska till Kiruna gruvan, besök på Ofelas islandshästar&Guideservice ( där en från klassen har fått jobb :) ). I Jukkasjärvi blir det studiebesök på Ishotellet, gå runt på Jokkmokks marknad :D, besöka Treehotel. Så det är väl en del av det vi ska göra dessa dagar och jag tror att det kommer bli riktigt kul och intressant! =). Tur man har vant sig vid långa buss färder nu mera iaf haha!.

Så vi har internet där vi ska bo, men jag orkar inte släpa med mig någon dator...kan vara bra att vara utan den ett par dagar hah, så blir inge bloggande i helgen, iof det är jag så dålig på ändå så ingen större skillnad xD.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0