Norrland!

Herregud nu har jag inte bloggat på evigheter igen!

Iaf nu befinner jag mig uppe i norra delen!. Var hos B nästan en vecka innan jag åkte hit annars skulle jag nog inte överleva tror ja haha!

Men men åkte hit den 16:de så i fredags kom jag till Övik på natten där!

Lördagen gick man på stan med morsan köpte typ alla julklappar osv. På kvällen blev det utgång på Harrys med Maria och Jonas vilket behövdes sååååååååååå! :)

Söndagen var tänkt att jag skulle träffa syrran men jag var så förbannat bakis så jag hade 0 energi till det så blev hemma hela dagen och kvällen! hehehhe! Så värt!

Måndagen Kom Ewelina på besök så var med henne hela dagen! Hade inte sett henne på jävligt länge så det var kul =). På kvällen åkte jag och hälsade på Sofia i Gullänget och var där nån timme! :) <3

Tisdagen åkte ner till stan tidigt för att köpa biljetter till juldagen det blir Harrys med PINK HINK åååhhh kommer bli kanooonnn! :). Sedan åkte jag ut till Domsjö och fixade mitt hår. Toppade bara och la i fler slingor som vanligt så nu är man snäppet blondare me like! Kvällen spenderades hemma med att hinka julmust, dunka julmusik och slå in alla julklappar! :)

Onsdagen åkte till Jessica ute i Sund runt 10 tiden på morgonen!. Blev julbak hela dagen och prata en massa skit trevligt var det! På kvällen åkte man med lill syrran upp till farsan!

Igår hände inte så mycket for ut och tok åkte bil och sladde och grejer med brorsan som nyss tage körkortet! På kvällen blev det Twilight maraton med lill syrran! Så har man äntligen sett Breaking Dawn såååå braaa!!!!

Men men ikväll åker man till syrran och sover där till på söndag sen bär det av ner till Övikan igen!. Det är där vi ska fira julafton imorgon wwiiiee! :) Hoppas dock att jag slipper vara tomte i år.........

Men det är lite av vad som hänt på senaste iaf! Få se när tiden finns för att blogga igen!

På återseende!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0