Idol final!

Hej och hå! Nu sitter man och tittar på Idol finalen hoppas Amanda vinnneerrr! Suger fett annars!

Iaf har jobbat idag också och ska jobba hela helgen med. Så har då blivit jobb 6 dagar i rad! Länge sedan jag fick jobba så mycket haha...men det är bra det kommer ju som sagt vara borta i 2 veckor så behöver de små perningan jag hinner få ihop ;)

Idag fick vi iaf julbord på jobbet assss gött! :) Sen fredags fika som vanligt!

Inte har vi fått någon snö här heller bara regn! Var ett helvete imorse när man skulle till jobbet snö blandat regn dyng sur innan man kom fram!. Hörs som det har kommit en del snö i Övik iaf bra!. Åker upp dit om 1 vecka yeeeeey längtar! :) Hemlängtan har jag nu för jag vet att det väntar en massa skoj!! =)=).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0