Klar klar klar!!

Blev hemma idag också..men imorgon blire nog jobb börjar 9!. Är snart lång ledig så får dega då isåfall! Fint väder har det varit idag också, riktigt skönt! :). Hoppas det håller i sig tills man är ledig då blire mer stteekk! Känns väldigt ovanligt att ligga och sola typ mitt i April så dära och bränna gere ju så man kan inte mer än vara nöjder!

Nu är mina käre vän Jonas på väg hem till Swwweeeddeenn! Typiskt nog kommer dom hem precis när jag börjar jobba så vi ses inte förnst till kvällen! Slutar halv 6..

Ringde om ett sommarjobb idag också. Så ska på intervju nästa vecka på tisdag spännande!. Så förmodligen blir det väl 2 intervjuer nästa vecka om det går att stämma in på mina dagar vill säga!.

Blev 3 timmar sömn inatt. Klev upp 6 imorse?haalllååå varför...men men så man börjar bli lite små sömnig nu ska sova efter detta.

Äntligen är jag klar med en sak också det tog sin tid men nu så! Puuuhh! Går inte skriva nu vad det var haha

Ne sängen var det..så man kanske har lite ork på kvällen när J o L plus vovvvaarrnnaa är hemma!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0