Pokumaa and Sangaste!

Vi känner oss väldigt duktiga som har jobbat hela dagarna hela helgen! xD.

Idag var vi ute på en liten tur!. Bara jag och Jenny!. Vi for till Pokumaa och Sangaste. Gick runt med en guide och massa annat folk som bara pratade estniska guiden också för den delen hahaha så vi förstod inte så hemskt mycket. Men det var kul ändå :).

I Pokumaa gick vi runt i skogen fick se massa gamla hus osv. Åkte buss hela vägen så efter Pokumaa stannade vi på några ställen för att fota och sedan till Sangaste där vi fick äta lunch vid 4 tiden xD. Man va bra hungrig då kan man lova!!!. Blev soppa och så smackade jag nå konstigt bröd. Var typ som wienerbröd ihop rullad som typ en baguette sen inuti var det en liten liten korv haha!.

Turen var från 10 imorse till runt 18 ikväll!. Blev mycket kliva på och kliva av och så fort jag satte mig på den dära bussen än om vi kanske åkte 5-10 min vissa gånger så nog somnade jag hela tiden!!!. Helt färdig hahha.

Var tänkt att vi skulle ut och äta ikväll på en restaurang men vi var så slut på så vi pallade inte. Tog en varm dusch istället för att tina upp fötterna!. Sedan såg vi på ph!.

Blir nog ut och äta imorgon kväll istället efter en hel dags jobb! Då vi inte hann jobba något idag har vi en del att göra så det sitter ju fin fint de! =).

Här kommer ett antal bilder från dagen :)

Pokumaa

























































Sangaste



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0