En tur på stan! =)

Imorse då man vakna var det alldeles vitt ute!. Snöat under natten!. Men nu ikväll har det regnat så nu är allt borta igen. Idag fortsatte vi sitta hemma och jobba på från 9 till runt 4 sen orkade vi inget mera. Men snart snart såååå imorgon blir vi helt klara :D.

Tog mig sedan en dusch och vi begav oss ner mot stan och så klart äre då det ska börja regna! Dyng sura blev vi!. Gick igenom 3 st gallerior ooohhhh så många snygga kläder det finns ;O. Och vi ska inte ens tala om skorna haha!!!. Men tänkte att jag inte skulle köpa så mycket nu från början utan bara titta. Så det jag köpte idag var en bok på engelska som jag har velat köpa tidigare här kostade den bara 82 sek så den köpte jag :). Fick världens bok fnatt då jag kom hit, undra varför??. Hemma läser jag aldrig böcker sen nu bah måste köpa köpa köpa hahaha!. Men det är bra att jag har köpt mig en bok på engelska ska fortsätta med det också!. Nu då engelskan är över i skolan måste man ju hålla igång det på någotvis själv då man kommer hem till Swe igen!. =).
Sedan köpte jag ett snyggt " party " linne typ! För 96 Sek inte helt fel det heller :). Efter ett tag blev vi så hungriga att vi stannade och åt pizza för 30 Sek haha hemskt goda!. Vi hittade också åt en bio salong i en av galleriorna så vi checkade in när nya Harry Potter hade premiär här 19 Nov börjar den så vi ska kolla upp när den går på engelska så vi kan fara och se på den! =D

Efter stan gick vi förbi Maxima! Köpte hem lite mer mat märker att vi svenskar måste dricka väldigt mycket mjölk och äta väldigt mycket hårdbröd för det finns knappt här!!!

Nu var det 8 dagar sedan vi kom hit!. Dessa 10 veckor kommer bara susssaaa iväg märker jag!!!!.

Har hört att det är världens snöstorm i Stockholm och påväg norrut just nu!!!. Detta är den lilla snö vi hade ikväll innan regnet kom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0