En innedag!

Idag blir det ett kort inlägg. Har inte hänt något speciellt!. Vi har suttit inne hela dagen och jobbat på från 9 imorse till ah för en stund sedan. Nu är alla 3 paketen typ klara. Elina ska bara titta igenom dom och se vad hon tycker. Sen ska vi kolla upp priser och översätta allt till engelska efter det!. Ikväll har vi suttit och fyllt i " restaurang papprena " så dom ska vi skicka in imorgon på förmiddagen :).

Haha vaknade inatt av att jag pratade i sömnen! Jag som aldrig brukar göra det ;O. Diskuterade med mig själv om vi skulle ha Viljandi ( En stad här ) som ett av besöks målen i ett av paketen. HAHAHA vad jag kom fram till? ingen aning faktiskt!

Efter det minns jag att jag drömde att jag var i Björna och det var sommar!.

Snö kaos i Swe just nu! Här är det ingen snö alls än och det gör mig faktiskt ingenting!! ;)

Nu ska jag försöka kolla upp vad det billigaste är att ta sig hem över jul. Måste boka typ nu!!!.


Här kommer en bild på det jag köpte igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0