Ny vecka!

Mjahapp då var det måndag igen då!. Har varit en lugnt och skön välbehövlig helg :). Umgåtts med Cilla, Linn osv!. I lördags var vi och käkat på Mat kompaniet!. Där har inte jag käkat på 2 år kanske? om inte mer. Sist jag åt där åkte jag iaf in på sjukhuset kvällen därpå minns ja hah!.
Gött var det då iaf och personalen var ju bara för rolig. Vi ville t.ex ha bara vatten till maten men då skulle vi få hämta det i sjön...sen fick vi inget vatten alls förnst efter vi hade käkat klart osv väldigt snällt :P.

Klev upp halv 6 imorse ursh...men måste plugga! Idag ska marknadsföringen vara inlämnad klockan 2!. Så sitter och håller på med den nu det sista som är kvar.
 
Idag är också faktiskt sista riktiga skoldagen vi har denna termin lille skönt det då ;).

Imorgon bär det av till Göteborg jamen!. Kommer nog bli kul det prova på en massa nya saker =). Jäla drygt att åka buss i 12 timmar men jaja värt då man väl är framme :D.

Så dagen består bara av plugga någon timma till här hemma sedan dra till skolan lämna in detta sedan fika och sedan hem för att packa, städa osv!. Kommer nämligen ha några inneboende här till helgen då jag är borta så gett ju städe haha xD.

Neh nu åter till det jag höll på med! Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0