Ikea ;)

Idag drog man iväg till Ikea med en massa folk :). Så nu är man lagomt trött i bena vill jag lova.
Köpte en massa grejer till läggan hallampa, skohylla,tallrikar m.m sedan kom man hem med lite kläder också så klart xD. Köpte mig rakt en rosa klänning :O inte jag någonstanns men den passade så bra till en svart tröja (kavaj) jag köpte :). Sedan blev det en ny vår jacka och en lila scarf till nicenice :D.
Så nu kan gärna snön fara bort tack!

Kollade också in soffan jag vill ha!. Snygg var den som satn så den ska man kirra hit hem ;) Sedan hittade jag ett jätte fint tv-rums bord till som man också ska köpa :D Så det är bara ut med några 1000 lappar till men det äre värt ;). Ska man få det nytt och fint här så!


Tog mig en liten pause nu från att hä alla grejer dit dom ska vara....ska snart försöka skruva och ha mig haha få se hur det gå inte min grej =P men liknar säkert något tillslut!

Sov lika dåligt inatt också gick inte alls....vad är felet...sen jag flyttade hit har jag sovit bra mycket bättre än jag gjort förut men nu neh det går inte av någon anledning inte trött helt enkelt någon gång...
Men inatt borde det gå iaf tycker man!



Bordet som ska köpas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0